Porady

Gadżety z nadrukiem – jakie gadżety reklamowe na lato 2022

Gadżety z nadrukiem - jakie gadżety reklamowe na lato 2022

W dzisiejszych czasach wręczanie upominków reklamowych na targach albo konferencjach należy do stałych sposobów na promocję firmy. To nie tylko wzbudzanie przychylności u osoby obdarowanej ale także forma pokazania się w szerszym świecie. Bowiem każdy chodząc z takim parasolem, torbą albo koszulką będzie (świadomie lub nie) nośnikiem informacji na temat przedsiębiorstwa. Jest to jednocześnie bardzo tania forma promocji bo za kilka lub kilkanaście złotych docieramy do mnóstwa potencjalnych nowych klientów. A jakie gadżety reklamowe są popularne w roku 2022?

Co warto podarować gościom na konferencji lub evencie?

Moda w biznesie na szczęście zmienia się nieco wolniej niż w sklepach z odzieżą. Dlatego niektóre gadżety są popularne bardzo i niezmiennie od wielu lat. I tak do tych najczęściej wręczanych należą wszelkie materiały biurowe takie jak długopisy, teczki na dokumenty, notatniki i kalendarze. Zwłaszcza te ostatnie jeżeli wiszą u kogoś na ścianie lub w domu stale przypominają o tych, którzy je podarowali.

Do niezwykle popularnych należą też koszulki, kubki breloki do kluczy albo parasolki. Natomiast do rzadziej spotykanych (ale jakże niezwykle ciekawych) należą przedmioty takie jak akcesoria kuchenne, komplety do wina i innych alkoholi (kieliszki, otwieracze, karafki). Są firmy, które próbują dotrzeć do klientów poprzez ich dzieci rozdając zabawki, balony albo słodycze zapakowane w ozdobną folię oczywiście z firmowym nadrukiem.

Warto żeby firmy postarały się o stworzenie różnych przedmiotów reklamowych aby móc je rozdawać w zależności od upodobań klientów. Na przykład kobiecie można podarować ciekawą kosmetyczkę, a mężczyźnie coś do samochodu albo do majsterkowania.

W latach rosnącej świadomości ekologicznej Polaków coraz większą popularność zyskują przedmioty pomagające chronić środowisko. W przeciwieństwie do (na przykład) tysięcy drukowanych ulotek, które zwykle lądują w koszach na śmieci. A szkoda i papieru i druku i wydanych na to pieniędzy.

Torba ekologiczna – czy to dobry pomysł na reklamę?

Torbę zwykle nosi się na ulicy (ewentualnie plaży, basenie albo innym miejscu publicznym). Każdy kto będzie jej używał pokaże za jej pośrednictwem logo firmy, którą promuje przy okazji zakupów w sklepie albo konieczności przeniesienia jakichś drobiazgów na przykład z biura do domu. Torba taka jest trwała dużo dłużej niż plastikowe sklepowe worki. Dlatego jednorazowo podarowany prezent wiele tygodni (albo miesięcy) będzie przypominał o Was waszemu klientowi. Nawet jeżeli ulegnie zabrudzeniu może być wyprana w pralce i używana dalej.

Torba ekologiczna to nie zawsze i nie tylko zwykła siatka na zakupy ale może to także worek lub plecak. Dzięki temu przyda się także na jednodniową wycieczkę albo wypad za miasto.

Sporą ilość propozycji w tym temacie znajdziecie między innymi na stronie firmy torba bawełniana z logo firmowym – ecotorby.pl Są tam pokazane torby, plecaki i worki w różnych kolorach i kształtach. Jest też informacja w jaki sposób kontaktować się z zakładem (adresy, telefony) a także wytyczne dotyczące przesyłania zamówień.

Similar Posts